Λένε ότι δεν υπάρχουν σχοινιά σε ένα ιστιοφόρο. Τα σχοινιά υπάρχουν στα καρούλια σε μια χειροτεχνία και μετατρέπονται μαγικά σε γραμμή τη στιγμή που έρχεται πάνω στο ιστιοφόρο.
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα σχοινιά δεν μετατρέπονται σε γραμμές! Υπάρχουν στην πραγματικότητα τέσσερα σχοινιά που υπάρχουν σε ένα ιστιοφόρο:
1.Βιδωτό σχοινί
2.Σχοινάκι ποδιών
3.Τράβηγμα σχοινιού
3.Σκοινί καμπάνας
Ένα σχοινί μπουλονιών είναι ένα σχοινί ραμμένο μέσα στο λούφα και τα πόδια του πανιού για να βοηθήσει στην ασφάλιση του ιστίου στις ράβδους. Τα συρματόσχοινα ενισχύουν το ιστίο, δίνοντάς του μια πολύ σταθερή προσκόλληση στο spar που θα το βοηθήσει να βγει πολύ καλύτερα.
Ένα σχοινί ποδιών είναι ένα σχοινί που εκτείνεται σε μήκος μιας αυλής (εκείνες τις οριζόντιες ράβδους σε τετράγωνα πτερύγια) που οι ναύτες στέκονται ενώ ράβονται, χαμηλώνουν τα πανιά. Αυτά τα σχοινιά είναι πολύ σημαντικά επειδή το πλήρωμα θα στέκεται σε αυτά τα σχοινιά ενώ εργάζονται ψηλά στο εξάρτημα.
Ένα σχοινί λαβής είναι ένα σχοινί που χρησιμοποιείται για να δέσει το τιμόνι. Αυτό χρησιμοποιείται όταν τα ιστία είναι ισορροπημένα και το χειριστήριο μπορεί να παραμείνει σε μία θέση. Αντί να σταθείτε στο χειριστήριο για να το κρατήσετε στην ίδια θέση, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δέσετε το μοχλό. Καθώς το σχοινί λαβής περνάει από το τιμόνι, θα τυλιχτεί γύρω από αυτό μερικές φορές και έπειτα σε μια γλωττίδα στην άλλη πλευρά του πιλοτηρίου. Οι αναδιπλώσεις στο χειριστήριο πρέπει να τοποθετηθούν κοντά στο άκρο του βραχίονα χειρισμού, έτσι ώστε αν χρειαστεί να πάρετε το τιμόνι σε βιασύνη, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να σύρετε τους βρόχους από την άκρη του μοχλού, δίνοντάς σας το τιμόνι βιασύνη.
Ένα σκοινί κουδουνιών είναι ένα κορδόνι που συνδέεται με το κουδούνι του κουδουνιού. Το κουδούνι χρησιμοποιείται για να ηχήσει τραβώντας το σχοινί επανειλημμένα.
Όταν κοιτάζετε τη λίστα, μπορείτε να δείτε γιατί πολλοί ναυτικοί αισθάνονται σίγουροι ότι λένε ότι δεν υπάρχουν σχοινιά σε μια βάρκα. Με την αποδυνάμωση των τετραγώνων και των ψηλών πλοίων, τα ναυπηγεία έχουν αντικατασταθεί από βραχίονες χωρίς σχοινιά. Αυτό έχει οδηγήσει στην πνευματική αποσύνθεση της ύπαρξης σχοινιών ποδιών στο εξάρτημα.
Οι ναυτικοί δεν δουλεύουν πλέον στα δικά τους πανιά, οπότε πιθανότατα δεν συνειδητοποιούν ότι τα κυλινδρικά ρουμπίνια τους έχουν ένα σχοινί μπουλονιού που ολισθαίνει μέσα στην αυλάκωση του αλουμινίου της εξώθησης αλουμινίου. Αν παρατηρούσαν το σχοινί μανδάλου, πιθανότατα θα ξεχάσουν την ύπαρξή του μέσα σε λίγα χρόνια αφού οι περισσότεροι ναυτικοί ποτέ δεν χαμηλώσουν τα φουσκωτά πανιά τους μέχρι να σπάσουν κάτι. Το ξεχασμένο συρματόσχοινο έχει κάνει το δρόμο του στα πιο σύγχρονα και πολυτελή γιοτ, αφού ο κύλινδρος είναι το κύμα του πολυτελούς μέλλοντος.
Τα συρματόσχοινα είναι ένα πράγμα του ξεχασμένου παρελθόντος αφού σχεδόν όλα τα κρουαζιερόπλοια είναι εφοδιασμένα με σύστημα διεύθυνσης τροχών. Τα Tillers βρίσκονταν σε όλα τα σκάφη οποιουδήποτε μεγέθους. Όσο μεγαλύτερο είναι το σκάφος, τόσο μεγαλύτερο είναι το τιμόνι για να παρέχει τη μόχλευση που απαιτείται για τον έλεγχο του πηδαλίου. Το Vasa, ένα σουηδικό πολεμικό πλοίο που χτίστηκε στη δεκαετία του 1620, είχε μήκος 226 πόδια και κατευθυνόταν με ένα τιμόνι! Στις αρχές της δεκαετίας του 1900, η Νέα Υόρκη 40, ένα γιοτ 65 ποδιών, κατευθυνόταν με ένα τράβηγμα. Ωστόσο, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα, ένα χειριστήριο πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε γιοτ κάτω από 30 πόδια σε μήκος.
Ο λόγος που αναφέρθηκε για τη μετάβαση σε τροχούς σε όλα τα σκάφη μήκους άνω των 30 ποδιών είναι ότι το κράνος καιρού θα κουράσει το πλήρωμα που χρειάζεται να κρατήσει το χειριστήριο και ότι η δύναμη για τον έλεγχο του πηδαλίου είναι πολύ μεγάλη. Η χρήση ενός τροχού θα απομακρύνει πολύ από το στέλεχος του πληρώματος χάρη στο μηχανικό πλεονέκτημα του μηχανισμού των τροχών. Η κούραση από το τιμόνι δεν πρέπει να είναι λόγος να απομακρυνθούμε από τα χειριστήρια, η κούραση από τον καιρό θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ένας λόγος για την σωστή ισορροπία των πανιών!
Ανεξάρτητα από το μέγεθος ή την ισορροπία των ιστίων, η κίνηση στους τροχούς διευκολύνει την πώληση ενός γιοτ. Όταν ένα λιπαντικό αρχίζει να μπαίνει σε ένα γιοτ με ένα μοχλό, μπορεί να αναρωτιούνται, πώς κατευθύνετε αυτό το πράγμα; Αντίστροφα, ένας τροχός θα κάνει τα χειριστήρια γιοτ πιο εμφανή, καθώς μπορούν να σχετίζονται με έναν τροχό. Οι σκανδάλες προκαλούν επίσης μεγάλη σύγχυση από τη στιγμή που το τιμόνι μετακινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση που θέλετε να γυρίσετε το τόξο επειδή ένα σύστημα λαβής / πηδαλίου είναι μοχλός κατηγορίας Ι. Οι τροχοί, από την άλλη πλευρά, κατευθύνονται ακριβώς όπως ένα αυτοκίνητο όπου γυρίζετε τον τροχό προς την κατεύθυνση που θέλετε να μετακινήσετε.