Σχετικά άρθρα:
Μετά το Travel+Leisure, η Μήλος κέρδισε μια ακόμα ψηφοφορία αναγνωστών, αυτή τη φορά από το βρετανικό Guardian. Η αξία παρόμοιων διακρίσεων είναι ανεκτίμητη αν ληφθεί υπόψη ότι εκατομμύρια πρώην και μελλοντικών επισκεπτών του νησιού το επιλέγουν με βάση δικά τους και μόνο κριτήρια.
Και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η επιλογή και η κατάταξη είναι εντελώς άδολη ούτε καθοδηγούμενη.
Η αλήθεια είναι ότι και οι καταχωρήσεις που γίνονται με αφορμή επισκέψεις ή συναντήσεις με δημοσιογράφους έχουν την αξία τους, ακόμα και όσες είναι πληρωμένες στο πλαίσιο κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.
Το μήνυμα όμως μιας ψηφοφορίας μεταξύ αναγνωστών είναι απόλυτα ηχηρό.
Η Μήλος το αξίζει χάρη στην ποικιλία των ενδιαφερόντων αλλά και χάρη στον επαγγελματισμό των κατοίκων της και, κυρίως, όσων ασχολούνται με τα καταλύματα, την εστίαση και την ψυχαγωγία.
MTC GROUP