"Μηλέικα Νέα"

Ο ΕΟΤ συμπεριλαμβάνει στην φετινή καμπάνια του για το 2023 με τίτλο «All you want is Greece» τη Μήλο, τη Σύρο και την Αμοργό και προβαλει στο CNBC τα λιγότερο γνωστά νησιά σε Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Σποράδες.

«Προχωράμε πέρα από τη θάλασσα και τον ήλιο. Θέλουμε να παρατείνουμε την τουριστική περίοδο τόσο σε χρόνο όσο και σε χώρο», δήλωσε στο CNBC Travel η Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης στο Υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδας.

Για αυτό, η χώρα επενδύει σε πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες της, συμπεριλαμβανομένης της Σύρου, της Αμοργού και της Μήλου, στο πλαίσιο της καμπάνιας «All you want is Greece».

Την είδηση δημοσίευσε το διεθνές δίκτυο που, με τη μεσολάβηση του ΕΟΤ , παραθέτει μερικές προτάσεις επιλογών για ταξίδια όπου στις Κυκλάδες συμπεριλαμβάνουν την Ίο και την Άνδρο , στα Δωδεκάνησα την Κάλυμνο, την Αστυπάλαια και τους Λειψούς και στις Σποράδες τη Σκόπελο και την Αλόννησο.

https://www.cnbc.com/2023/05/12/how-to-explore-greeces-lesser-known-islands-like-a-local.html

MTC GROUP