Μήλος

"Μηλέικα Νέα"

Το Διεθνές Κέντρο Χορού & Θεάτρου Μήλου ταξιδεύει στην Τουρ Γαλλίας για να παρουσιάσει το έργο «Μετανύμφες» στα πλαίσια της παράστασης “Corps extatiques” σε συμπαραγωγή της ομάδας Omnivion.

Οι «Μετανύμφες» πρωτοπαρουσιάστηκαν στο Αρχαίο Θέατρο Μήλου τον περασμένο Αύγουστο στα πλαίσια του Φεστιβάλ «Από τη θάλασσα» υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Φιλιώς Λούβαρη, με την υποστήριξη και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Δήμου Μήλου.

metanymfes milos tour 2022a

Πρόκειται για μια σκηνική εμπειρία λόγου, σωματικών καταστάσεων και χορού, ένα έργο για δύο ενήλικες (Φιλιώ Λούβαρη, Δημήτρης Τσιαπκίνης) και μία έφηβη (Έλενα Κορωναίου). Χιούμορ, Λυρισμός και Φιλοσοφία συνυπάρχουν επί σκηνής και θέτουν ερωτήματα. Με ποιον τρόπο αντιλαμβάνεται μία έφηβη από τη Μήλο τα αρχετυπικά σύμβολα της ιστορίας της χώρας της; H κιναισθητική έρευνα μπορεί, άραγε, να μας θεραπεύσει από τις… μεταμοντέρνες νευρώσεις μας;

metanymfes milos tour 2022b

Έπειτα από τη θερμή υποδοχή του έργου από το κοινό στο Αρχαίο Θέατρο Μήλου, η παράσταση έλαβε την πρόσκληση για τη Γαλλία όπου θα παρουσιαστεί το Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2022 στο ολοκαίνουργιο θέατρο “Vodanum” στο Rochecorbon της Tours.

To Δεύτερο έργο της βραδιάς είναι το “Newtopia 9,6”. Και τα δύο έργα υπογράφει ο διακεκριμένος Έλληνας χορογράφος Δημήτρης Τσιαπκίνης που ζει και εργάζεται στη Γαλλία από το 1997 και είναι μόνιμος συνεργάτης της Φιλιώς Λούβαρη.

metanymfes milos tour 2022c

Είναι η πρώτη φορά που μια σπουδάστρια χορού και θεάτρου από τη Μήλο ανοίγει τα φτερά της για το εξωτερικό. Ας της ευχηθούμε, όπως και σε όλη την ομάδα, Καλή Επιτυχία!

*Έπειτα από την παράσταση στη Γαλλία, το Διεθνές Κέντρο Χορού & Θεάτρου Μήλου θα ανακοινώσει το Πρόγραμμα της δεύτερης έκδοσης του Φεστιβάλ «Από τη θάλασσα» που θα πραγματοποιηθεί τους επόμενους μήνες.

Trailer «Μετανύμφες»:

MÉTANYMPHES (2021) Teaser from Omnivion / Arts d'être corps on Vimeo.

Ιστότοπος παρουσίασης της παράστασης: https://omnivion.net/core/corpsx-newtopia-9-6

Φωτογραφίες άρθρου: Απόστολος Ζαχαράκης