Αν αναζητείτε την υποστήριξη μιας ψηφιακής εταιρείας ειδικευμένης στη διαφήμιση Google, στη διαφήμιση Adwords ή στα SEO για να εκτοξεύσει την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στις μηχανές αναζήτησης, θα ξέρετε ήδη πως η εύρεση του κατάλληλου Agency είναι δύσκολη υπόθεση. Η επιλογή του σωστού συνεργάτη είναι κρίσιμη για τη μελλοντική επιτυχία της επιχείρησής σας και, με την αγορά ολοένα να μεγαλώνει λόγω της ευκολίας εισόδου σε αυτή, δεν υπάρχει αμφιβολία πως πλήθος εταιρειών ανταγωνίζονται για να αναλάβουν τη διαδικτυακή προώθησή της. Σε αυτό το άρθρο θα σας δοθούν συμβουλές για τον κατάλληλο τρόπο αναζήτησης της εταιρείας που μπορεί επιτυχώς να αναλάβει τη διαφήμιση Google AdWords ή τα SEO σας.
Μη χρησιμοποιείτε το Google ως φίλτρο για τις αναζητήσεις σας
Μια κοινή αντίληψη των επιχειρήσεων είναι πως μια εταιρεία ψηφιακού marketing που αξίζει τα λεφτά της θα βρίσκεται στην πρώτη θέση όταν κάποιος χρήστης αναζητά στη Google όρους όπως «Εταιρεία ψηφιακού marketing» μαζί με την τοποθεσία της επιχείρησής τους, αλλά αυτός δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος τρόπος να κρίνετε τις προοπτικές και τις δυνατότητες ενός δυνητικού ψηφιακού συνεργάτη.
Μπορεί να πιστεύετε ότι πληκτρολογώντας στο Google φράσεις όπως «εταιρεία SEO Αθήνα», σίγουρα η καλύτερη εταιρεία είναι αυτή που θα εμφανιστεί πρώτη. Δυστυχώς, η πικρή αλήθεια είναι πως οι περισσότερες εξαιρετικές εταιρείες, αυτές που επαναλαμβανόμενα φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα στους πελάτες τους και παράγουν πολλαπλές παραπομπές, δεν βασίζονται στην ιεραρχία της Google για να προηγηθούν των άλλων εταιρειών. Το πιθανότερο είναι πως έχουν υψηλούς δείκτες διατήρησης των πελατών τους, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να ξοδεύουν χρήματα και χρόνο για να βελτιστοποιήσουν την ίδια τους την ιστοσελίδα.
Αυτό δε σημαίνει, ασφαλώς, πως μια υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης είναι από μόνο του σημάδι πως η εταιρεία δεν είναι καλή. Η αναφορά στον συγκεκριμένο παράγοντα γίνεται, διότι το ranking μιας εταιρείας marketing δεν πρέπει να αποτελεί τον μοναδικό λόγο που την επιλέξατε για την προώθηση του website σας. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σας κάνει να αγνοήσετε μια εταιρεία που θα ήταν ικανή να σας φέρει άριστα αποτελέσματα. Υπάρχουν πιο έγκυροι τρόποι να αναζητήσετε την καλύτερη εταιρεία για εσάς.
Επιλέξτε τους επικρατέστερους υποψηφίους χρησιμοποιώντας έγκυρες πηγές
Σε ό,τι αφορά το χτίσιμο της λίστας με τις επικρατέστερες εταιρείες, βασιστείτε στο επαγγελματικό σας δίκτυο για συστάσεις. Εταιρείες παρόμοιες με τη δική σας, που δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές σας, ίσως μπορέσουν να σας προσφέρουν κάποιες προτάσεις εταιρειών ψηφιακού marketing και συμβουλές. Ερχόμενοι σε επαφή μαζί τους και ρωτώντας για συστάσεις βάσει της δικής τους εμπειρίας είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να ξεκινήσετε την έρευνά σας.
Οι περισσότερες ευυπόληπτες εταιρείες digital marketing θα χαίρονταν να απευθυνθείς άμεσα στους πελάτες τους ζητώντας πληροφορίες. Με αυτό τον τρόπο, θα ξέρετε σύντομα από ανεξάρτητες πηγές αν οι μαρτυρίες που αναγράφονται στο site είναι έγκυρες.
Ένας ακόμα καλός τρόπος να «τσεκάρετε» τις δυνατότητες του προσωπικού μιας εταιρείας marketing είναι αξιολογώντας το περιεχόμενο των κειμένων τους online ή μέσω τρίτων. Για παράδειγμα, αν ακολουθείτε μια λίστα με δημοφιλή blogs και έχετε μια προτίμηση σε συγκεκριμένους αρθρογράφους, τότε ίσως να άξιζε να τους προσεγγίσετε και να ρωτήσετε ποια εταιρεία προτείνουν. Αν, από την άλλη, ακολουθείτε μια αξιόλογη εταιρεία με blogs και εκτιμάτε το περιεχόμενό τους, έχετε βρει ήδη τον νικητή! Χρησιμοποιήστε έναν αναγνώστη feed ώστε να παρακολουθείτε τις αναδυόμενες μόδες του ψηφιακού κόσμου.
Μελετήστε τις περιπτώσεις χρήσης των εταιρειών
Κάθε αξιόλογη εταιρεία ψηφιακού marketing που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να διαθέτει μία σελίδα αφιερωμένη στις περιπτώσεις χρήσης και σε παρελθοντικές επιτυχημένες δουλειές που έχει αναλάβει. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό σημάδι εμπιστοσύνης για τους δυνητικούς νέους πελάτες, και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ώστε να αναλύσετε αν η συγκεκριμένη εταιρεία διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία στη βιομηχανία που σας ενδιαφέρει. Αν καταφέρετε να εντοπίσετε πελάτες του χώρου σας ή κάποιου στενά συνδεδεμένου τομέα, αυτό είναι ένα καλό σημάδι πως έχουν κάνει ήδη μια σπουδαία δουλειά με αυτούς τους πελάτες και, κατά πάσα πιθανότητα, θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα και με τη δική σας εταιρεία.
Η αναζήτηση στο πορτφόλιο μιας εταιρείας ψηφιακού marketing θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το είδος των επιχειρήσεων που εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο. Ψάξτε για μοτίβα που σχετίζονται με το αντικείμενό σας. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα ταξιδιωτικό γραφείο ή κάποιο γραφείο ξεναγήσεων και εντοπίσετε μια digital marketing agency που έχει συνεργαστεί επιτυχώς με μια παρόμοια εταιρεία, αυτό δείχνει πως είναι πεπειραμένη στον τομέα σας και ξέρει τι να κάνει για να επιφέρει γόνιμα αποτελέσματα. Αντίστοιχα, αν διαθέτει ένα πορτοφόλιο με μια ευρεία γκάμα πελατών, αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι είναι ευέλικτη και μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών.
Κάποιοι πελάτες προτιμούν να επιλέγουν εταιρείες που εξειδικεύονται στον δικό τους συγκεκριμένο κλάδο, μα κάτι τέτοιο μπορεί πολλές φορές να είναι επιβλαβές για την επιτυχία τους, καθώς συχνά υπάρχουν τεχνικές σε διαφορετικές βιομηχανίες που μπορούν να εφαρμοστούν γενικά, σε διαφορετικά είδη επιχειρήσεων.
Ελέγξτε την εμπειρία της εταιρείας
Το διαδίκτυο διαθέτει άφθονο υλικό με τα προτερήματά της κάθε εταιρείας και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών της. Ποιοτικά χαρακτηριστικά που είναι σημαντικό να κοιτάξετε περιλαμβάνουν επιτεύγματα όπως ομιλίες σε αξιόλογα events του χώρου, η συνεισφορά σε blogs και άλλες πηγές τις οποίες πιθανώς ήδη ακολουθείτε, η αναφορά των περιπτώσεων χρήσης της εταιρείας σε εξωτερικές ανεξάρτητες πηγές και οι ατομικές προτάσεις και αξιολογήσεις πελατών σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn.
Η εμπειρία συχνά είναι δύσκολο να εξακριβωθεί, εκτός αν είναι κανείς το νούμερο ένα μιας βιομηχανίας. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν τρόποι να πραγματοποιηθεί η απαραίτητη έρευνα. Κοιτάξτε προσεκτικά το blog της εταιρείας και το πόσο συχνά αναρτούν νέα της βιομηχανίας τους. Κοιτάξτε τη σελίδα «About Us» και «Testimonials». Έχουν αναγνωριστεί από σημαντικά μέλη του χώρου; Και, ακόμα πιο σημαντικό, είναι ενεργοί στα social media; Κοιτάξτε τον λογαριασμό τους στο facebook, το instagram, το linked in, δείτε πόσους ακολούθους έχουν. Οι τρόποι εντοπισμού της ιδανικής εταιρείας ποικίλουν.
Στη ThinkTank δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε και διαθέτουμε το απαραίτητο portfolio για να το αποδείξουμε. Τόσο το πελατολόγιό μας όσο και τα testimonials που έχουν γραφτεί για εμάς από συνεργαζόμενες εταιρείες επιβεβαιώνουν τις δυνατότητές μας. Περάστε από τη βάση της εταιρείας μας στη Νέα Ιωνία για να συζητήσουμε τον κατάλληλο τρόπο προώθησης του site της δικής σας επιχείρησης, ώστε να βρεθεί γρήγορα στην κορυφή των κυρίαρχων μηχανών αναζήτησης.