"Μηλέικα Νέα"

2η θέση του Τομέα Πληροφορικής ΕΠΑΛ Μήλου σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό!

epal-comic

Ακόμα μια επιτυχία για το Επαγγελματικό Λύκειο Μήλου και μάλιστα σε Πανελλήνιο επίπεδο!

Τη 2η Θέση έλαβε το ΕΠΑΛ ΜΗΛΟΥ και ο τομέας Πληροφορικής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό SID 2018 «Αρχαία Ελλάδα και Διαδίκτυο» που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου SaferInternet4Kids.

Οι μαθητές του τομέα Πληροφορικής: Νίνος Μάριος, Κορακιανίτης Γιάννης και Καμακάρης Ανδρέας με την καθοδήγηση των καθηγητών Αντωνοπούλου Μαρία και Αντωνόπουλου Κώστα δημιούργησαν το κόμικ «Διαδικτύου Οδύσσεια».

Πως θα εξελισσόταν η ιστορία του Οδυσσέα και της Πηνελόπης αν υπήρχε το Διαδίκτυο;

Στο κόμικ ,με χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο , τροποποιείται μέρος της ιστορίας της Οδύσσειας! Ο Οδυσσέας χρησιμοποιεί googlemaps, η Πηνελόπη έχει Facebook, οι Μνηστήρες παραβιάζουν τους κανόνες ασφαλείας στο Διαδίκτυο και η ιστορία εξελίσσεται διαφορετικά.

Οι μαθητές, με το κόμικ, αναδεικνύουν την αξία του θετικού περιεχομένου στο Διαδίκτυο, τα πλεονεκτήματα του Internet, τους κινδύνους από την λανθασμένη και μη ασφαλή χρήση του, καθώς και τρόπους αντιμετώπισης. Παράλληλα δημιουργούν διδακτικό υλικό αφού μετά την ανάγνωση του κόμικ , τα παιδιά μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήματα και να υλοποιήσουν τις προτεινόμενες δραστηριότητες.

Ο διαγωνισμός «Αρχαία Ελλάδα και Διαδίκτυο» αφορά στο μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα».

Για να διαβάσετε το κόμικ πατήστε στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.slideshare.net/MARIAANTONOPULU/ss-86407175

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού:

https://saferinternet4kids.gr/sid-perigrafi/sid2018-d/sid18-yposthrikths/apotelesmata-sid2-2018/

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.