Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια ενδέχεται να παραχωρηθούν ως μία οντότητα, καθώς η κυβέρνηση συζητάει την ένταξή τους σε μία ενιαία εταιρεία, με σκοπό να αναζητηθεί στρατηγικός επενδυτής.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα Υποδομών/Μεταφορών της ΝΔ, «σήμερα δεν υπάρχει καμία σοβαρή προσπάθεια αξιοποίησης των μικρών αεροδρομίων. Επιπλέον υπάρχει ασάφεια ως προς τον επισπεύδοντα (ΥΠΑ, ΤΑΙΠΕΔ, ΥΜΕ). Η ένταξή τους σε ενιαία εταιρεία που θα αναζητήσει στρατηγικό επενδυτή -όπως προέβλεπε ο νόμος του 2013 που τροποποιήθηκε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ- είναι μια από τις προοπτικές που πρέπει να διερευνηθεί άμεσα».

H ΝΔ έχει κατηγοριοποιήσει τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια σε 3 κατηγορίες

Τα αεροδρόμια υψηλής επιβατικής κίνησης, με πάνω των 100.000 επιβάτες ετησίως: Καλαμάτα, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Αραξος, Κάρπαθος.

Τα αεροδρόμια με μεσαία επιβατική κίνηση, 30.000 εως 100.000 επιβάτες ετησίως: Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα.

Τα αεροδρόμια με χαμηλή επιβατική κίνηση με κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως: Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.

Σχετικά με τα υδατοδρόμια, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την προώθηση της επικαιροποίησης του νομοθετικού πλαισίου, προκειμένου να αναθεωρηθούν «γραφειοκρατικές και αναποτελεσματικές διατάξεις» που εμποδίζουν την ανάπτυξή τους, με σκοπό τη δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πηγή: airnews.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης & την Πολιτική Απορρήτου